Marmarabirlik Türkiye Turunu Tamamladı
BURSA (İGFA) – Marmarabirlik, dünyanın dört bir yanındaki tüketicilerin sofralarına misafir olmaya devam ederken, yurt içindeki geniş pazar payını dengelemek amacıyla sahaya indi.
Marmarabirlik, yaklaşık altı aylık bir süre zarfında Türkiye’deki tüm bayilerini ziyaret ederek, piyasadaki arz-talep dengesini gözlemledi ve raftaki durumunu tespit etmeyi hedefledi.
Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa ve Pazarlama ve Satış Müdürü Tuncay Kural, bütün illerde bayileri ziyaret ederek, yerel zincir mağazalar ve toptancılarla kapsamlı bir çalışma yaptı.
Hidamet Asa, ülkenin dört bir yanındaki bayilerle yapılan çalışmalarla ilgili şunları söyledi: “Her bölgede tüm bayilerimiz ve 150’ye yakın yerel zincir mağazası ile toptancılar ziyaret edilmiştir. Bayilerimizle sektör ve satışlarla ilgili yapılan çalışmalar hakkında fikir alışverişinde bulunarak, Edirne’den Kars’a, Hakkari’den Muğla’ya kadar olan geniş coğrafyada bayi ziyaretlerimizi gerçekleştirdik.”
Hidamet Asa, bayi buluşmalarının amacının, ürün alım kampanyası öncesinde satışları artırmak ve üreticilerden daha fazla ürün temin etmek olduğunu belirtti. Ayrıca, arz-talep dengelerini karşılaştırarak raflardaki durumu gözlemleyerek, eksiklikleri gidermeye yönelik çalışmalar başlatıldığını vurguladı.
Marmarabirlik’in Yönetim Kurulu Başkanı Asa, sektörde oluşturulmaya çalışılan olumsuz algılar hakkında da konuşarak, bunların kırılması için çaba sarf ettiklerini ve başarılı bir şekilde sektördeki yeri güçlendirdiklerini belirtti. Satış rakamlarındaki %37’lik artışın bu çabanın bir göstergesi olduğunu ifade etti.